تبلیغات

ارزیابی و تحلیل آزمون 20 اردیبهشت یازدهم ریاضی

ارزیابی و تحلیل آزمون 20 اردیبهشت یازدهم ریاضی

دوستان خوب کانوني؛ سلام

آزمون 20 اردیبهشت سومین آزمون از پروژه پایان نیم‌سال دوم است كه در آن، نیم‌سال دوم سال تحصیلی را دوره کردید. در این آزمون درس فیزیک و حسابان به نسبت سایر دروس اختصاصی ساده‌تر و میانگین درصد پاسخ‌گویی به این دروس به ترتیب 28 و 26 درصد بوده است.

ارزیابی و تحلیل آزمون 20 اردیبهشت یازدهم ریاضی

چند توصيه:

دوستان عزير، پس از برگزاري هر آزمون بهترين استفاده‌اي که از زمان مي‌توان داشت، زماني است که به بررسي آزمون برگزار شده اختصاص داده مي‌شود لذا پيشنهاد مي‌کنيم در همان روز و يا روز بعد از آزمون حتماً سوالات آزمون را بررسي کنيد و سوالاتي را که به آن‌ها پاسخ نداده‌ايد و يا پاسخ غلط داده‌ايد در يک يادداشت جداگانه جمع‌آوري کنيد. چرا که با تکرار اين يادداشت‌ها مي‌توانيد آن سوال را براي هميشه در ذهن خود تثبيت کنيد تا اگر دوباره در آزمون‌هاي بعدي و يا در کنکور با سوالي مشابه همان سوال مواجه شديد، ديگر اشتباه گذشته را تکرار نکنيد و اين‌گونه مي‌توانيد درصد خود را افزايش دهيد و از اشتباه گذشته پلي براي موفقيت آينده بسازيد.

ارزیابی و تحلیل آزمون 20 اردیبهشت یازدهم ریاضی

دشوارترين و آسان‌ترين سؤالات آزمون20 اردیبهشت یازدهم ریاضی کدام سؤالات بوده‌اند؟

در جدول زير مي‌توانيد مشاهده نماييد که در هر درس، کدام سؤال دشوارترين سؤال بوده است؛ يعني تعداد کم‌تري از دانش‌آموزان موفق شده‌اند به آن‌ پاسخ صحيح دهند و نيز مي‌توانيد مشاهده کنيد که کدام سؤال، آسان‌ترين سؤال بوده است و تعداد زيادتري از دانش‌آموزان توانسته‌اند به آن‌ پاسخ صحيح دهند. (همان‌طور كه مي‌دانيد! شناخت سؤال‌هاي آسون و سخت هر درس، مهارتي است که داشتن آن در کنار استفاده از تکنيک ضربدر منفي كمك‌تان مي‌کند تا در جلسۀ آزمون اتلاف وقت را به حداقل برسانيد!!)

ارزیابی و تحلیل آزمون 20 اردیبهشت یازدهم ریاضی

دانش آموزان گرامی

به کانال تلگرام تخصصی گروه یازدهم ریاضی kanoonir_11r@ بپيونديد:

پاسخ سؤال‌هاي درسي خود را مشاهده نماييد.

از جديترين اخبار كانون و كنكور با خبر شويد.

از كتاب‌هاي جديد و به روز رساني شدۀ كانون مطلع شويد.

ارزيابي و تحليل هر آزمون را در همان روز مشاهده نماييد.

از مشاوره‌‌هاي آموزشي و تحصيلي استفاده كنيد.

خلاصه درس‌هاي مربوط به هر آزمون را دريافت نمائيد.

منبع:

http://www.kanoon.ir/Article/236268


پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...